Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Chcesz skorzystać z oferty agencji marketingowej Kraków? Koniecznie odwiedź k-myk.pl

Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją, akcje marketingowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, jednak małe firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Co można powierzyć agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte na etapie tworzenia materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych czy ulotek. Agencja marketingowa przygotuje też atrakcyjne, unikatowe artykuły na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak Instagram, Twitter lub Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, targów bądź spotkań z klientami wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie harmonijnego i wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]