
Podstawowe informacje o filtrach Google
O filtrach ręcznych od Google i nie tylko
Filtry Google to kara nakładana na strony internetowe, które łamią ustalone przez Google zasady dla twórców stron. Spotkać możemy dwa typy filtrów – filtr automatyczny lub filtr ręczny. Filtry ręczne nakładane są przez Google Webspam Team, natomiast algorytmiczne nakłada sam algorytm Google.
Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?
Co spotyka strony, na które zostały nałożone filtry i bany Google? Z reguły odnotowują spadek w wynikach zwracanych przez wyszukiwarki. Czasami strony, które dopuściły się wyraźnych przewinień w zupełności znikają z ich wyników. Za małe “machlojki” webmasterzy karani są obniżeniem wyników wyszukiwania o kilka bądź kilkadziesiąt pozycji lub niedopuszczeniem do osiągnięcia wysokich wyników. Bywa, że zostaje nałożony filtr, który sprawia, że zawartość strony nie będzie indeksowana przez roboty. Można się spotkać z filtrami w Google za nienaturalne linki lub za powtarzanie treści. Stanowczo zabroniony jest przez Google cloaking, czyli wyświetlanie innych stron dla użytkowników i innych dla robotów sieciowych.
Niezawodnym sposobem , aby uniknąć filtrów Google jest postępowanie zgodnie z zasadami stworzonymi przez Google