
Centrala telefoniczna
Liderami sprzedaży centralek telefonicznych na rynku są Platan, Slican i Panasonic, które mają duże doświadczenie w produkowaniu centralek telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń dla każdego przedsiębiorstwa.
Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?
Centrala telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Centrale telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osobom dzwoniącym, uprościć działanie firmy oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przekazywanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w sieci centralki) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odcięciu wyjść na rozmowy miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Ma ona również możliwość zbierania danych, które są zapisywane w pamięci centralki dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.