
Audyt SEO – pierwszy krok do wysokich pozycji w wyszukiwarce
Chcesz poznać więcej informacji o SEO audycie? Wejdź na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.
Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza sprawdzenie spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem rozmaitych aspektów, np. organizacyjnych i finansowych, a także oszacowanie perspektyw rozwoju. Co, biorąc powyższe pod uwagę, oznacza więc audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony www, oceniająca różne jej elementy, jak kod strony, strukturę nagłówków, meta opisy i tytuły, szybkość ładowania się witryny i wiele mniej i bardziej istotnych aspektów. Oprócz samego wyliczenia nieprawidłowości i błędów, w szczegółowym audycie SEO muszą znaleźć się również wytyczne odnośnie rozwiązania wymienionych problemów.
Audyt SEO bada witrynę internetową pod kątem zawartości strony, zgodności ze normami W3C, użyteczności, jak również bezbłędności kodu. Co więcej sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, by wskazała ona wszystkie dysfunkcje strony i – co istotne – zaproponowała rozwiązania, które pomogą je naprawić.
Audyt SEO – wiele błędów może spostrzec jedynie specjalista w danej dziedzinie
Online znajduje się sporo narzędzi oraz stron, z wykorzystaniem których można szybko i bez opłat wykonać audyt SEO witryny. Zalety tej opcji? Szybkość i cena. Argumenty przeciw? Całe mnóstwo. Wersje testowe lub też darmowe narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, są niedoskonałe. Jeśli już zauważą pewne uchybienia na stronie, to z reguły nie wszystkie. Sporo problemów (przykładowo w kodzie) wychwycić można tylko w trakcie analizy dokonanej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.
Na płatny audyt SEO przeprowadzany przez agencję czeka się na ogół od tygodnia do ok miesiąca. Okres na dostarczenie analizy powinien zostać wyznaczony w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego przeprowadzenia. Taki audyt umożliwia wykrycie wszystkich poważnych problemów występujących w witrynie. Jeżeli strona była utworzona na platformie typu Shoper czy Magento lub na gotowym szablonie, to błędów do poprawy może być mnóstwo. Gdy witryna powoli się wczytuje i nie ma właściwie żadnej widoczności na ważne dla klienta słowa kluczowe, to też są to sygnały, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest świetnym rozwiązaniem.
SEO audyt – co wykaże, gdy będzie wykonany starannie
Rzetelnie przeprowadzony audyt SEO może odkryć szereg wad strony, m.in:
- brak czy też nieprawidłowa integracja z narzędziami Google (np. Google Analytics),
- powody niskiej widoczności strony na słowa kluczowe,
- faktyczna ilość zaindeksowanych podstron,
- problemy z dostępnością witryny dla robotów,
- jakość kodu strony,
- poprawność w strukturze nagłówków,
- słaba jakość zawartości strony,
- nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
- brak tytułów i opisów meta,
- błędy strony w wersji na komórki, takie jak nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś elementów,
- brak albo niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
- niska prędkość wczytywania się witryny w wersji mobilnej oraz desktopowej
.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]