Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Szukasz informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO? Dobrze trafiłeś!

Jeśli posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w XXI w. obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd duża grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Zalecamy kierować się sugestiami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.

Google doradza, jak zatrudnić dobrą agencję SEO

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieustająco rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. Yahoo, Baidu czy też Yandex, wciąż najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się być widocznym w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest mocna, z reguły nie jest to możliwe bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Kluczowe cechy solidnej firmy SEO

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto stanowi jego główną konkurencję,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stały monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google wskazuje też, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą pierwsze rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.