Dalsze informacje o pozycjonowaniu i optymalizacji stron www

Pozycjonowanie to szereg prac, które mają na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Drugą zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, usługi czy też produktu.

Algorytm Google ocenia wszystkie strony internetowe na podstawie około 200 rozmaitych faktorów. Wynik tej diagnozy przesądza o tym, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają np. linkowanie (off-site i on-site), PageSpeed, jak również jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolną frazę, internauta dostaje listę stron, które algorytm uznał za najlepiej odpowiadające na szukane hasło. Jakie adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przeważnie te, których treść jest starannie wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma również szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na komputer, ale i urządzeniach przenośnych), właściwie wykonane kodowanie, a także ilość stron www zamieszczających odnośniki do naszej witryny.

Czy warto powierzyć pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google regularnie ulega zmianom, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów specjalistom. Odpowiednim wyborem jest firma SEO, która ma wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz także kodowania i social mediów. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które także rozwiną firmę.

Otwierasz firmę? Pozycjonowanie w Google jest teraz nieodzowne!

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do zarządców stron internetowych, które służą do prezentacji i sprzedaży usług lub produktów firmy. Prowadząc dowolną działalność niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją utworzyć, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o dotarcie do nowych klientów. Według badań prawie 97% osób sprawdza online informacje o lokalnych usługach, co klarownie wskazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google ogromnie zwiększa szansę, że internauta zdecyduje się na naszą ofertę.

Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]